Dacă un produs comandat online nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Legea iti da tie dreptul de a face retur in 14 zile si noua, comerciantilor, obligatia de a plati rambursul in 15 zile.
Daca vrei sa urgentezi procedura, suna-ne cat mai repede sa ne notifici returul (practic imediat ce ai sesizat ca nu iti place modelul sau cum iti sta) si noi vom face tot posibilul sa iti viram banii mai repede, in cateva zile dupa ce intram in posesia bunului returnat.
Dreptul de retur de 14 zile se aplica comertului la distanta (aplicabil exclusiv comenzilor online): Aceste dispozitii nu se aplica clientilor care au ridicat produsele din magazin si au avut posibilitatea sa le verifice personal sau sa le probeze.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice. Costurile de livrare catre noi urmeaza sa fie suportate de client. Adresa de retur este BUcuresti, Bd I C Bratianu nr 29-33, sector 3, Magazin Peruk, et 2. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului.
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.
Conditii generale pentru retur:
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Nu se acceptă returul produselor de ingrijire lichide dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă si intreucat nu se poate verifica compozitia daca a fost alterata.
- Nu se accepta returul produselor lichide a caror compozitie nu poate fi verificata si garantata.
- Poti returna produsele atat direct in magazinele noastre, cat si prin curier dupa completarea unui formular de retur care trebuie sa contina : numele si prenumele, modelul produsului care urmeaza sa fie returnat, valoarea bunului care a fost efectiv achitata si modalitatea de compensare, data. Daca optati pentru rambursul sumei de bani, trebuie sa indicati si contul bancar deschis pe numele dvs. Trebuie sa specifici modalitatea de compensare, alegand din: inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc sau primirea banilor inapoi.
- Daca alegi prima varianta si rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
- daca produsul ales de tine este mai ieftin atunci noi iti vom returna diferenta in termen de maxim 10 zile calendaristice, in contul tau bancar
- daca produsul ales de tine este mai scump atunci vei plati diferenta ca orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.
- In cazul in care alegi varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunici un cont bancar de-al tau si noi iti vom transfera, in maxim 15 de zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui in bani.
In conformitate cu dispozitiile art. 16 din Ordonanta de urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014, “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
(…) e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;(…)”.Din aceasta categorie fac parte toate produsele tip lenjerie intima (sutiene , proteze textile, proteze, costume de baie).
Prin urmare, in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, niciun produs care are sigiliul indepartat sau alterat nu va fi acceptat la returnare.
Perucile de par natural, mese de par, proteze capilare pentru care a fost plasata o comanda speciala etc se supun unor reguli distincte si reprezinta, in acord cu prevederile legale nationale si europene sus-mentionate, categoria produselor care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, in cazul in care au fost desigilate de cosumator;
Te rugam sa ne notifici telefonic sau pe mail intentia ta de retur imediat ce ai in intrat in posesia produsului si ai vazut ca nu corespunde.
Ta rugam sa verifici peruca/mesa/proteza in momentul in care ati intrat in posesia ei, pentru ca aceasta sa corespunda ca model, culoare si lungime celei dorite de dvs., inainte de a indeparta eticheta sau de a o manipula in orice fel.
Este absolut necesar sa eliminam orice suspiciune ca acest produs a fost purtat astfel incat te rugam sa efectuezi proba la domiciliu in conditii de igiena stricte.
Aplica peruca pe scalpul/parul proaspat spalat sau peste un fileu de siguranta.
Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care ai primit coletul initial.
Va rugam sa verificati cu consultantul nostru adresa la care trebuie sa faceti expeditia. Produsul trebuie sa se intoarca exact in gestiunea din care a plecat.
Toate cheltuielile ocazionate de returnare sunt in sarcina cumparatorului.
Daca costurile de transport au fost suportate initial de Hermax la livrare,aceste costuri vor fi retinute din suma de rambursat.
Contactați FAN Courier la numerele de telefon cu tarif normal 021 9336 și comunicați preluarea coletului sau predați coletul la cea mai apropiată locație FAN Courier. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că locațiile FAN pot fi închise ca urmare a măsurilor luate de autorități. Vă rugăm să consultați site-ul curierului nostru la www.fancourier.ro pentru eventuale restricții.
In momentul returnarii unui produs, odata ajuns la punctul de lucru din care v-a fost livrat, acesta este evaluat si verificat de expertii nostri pentru ca produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost trimis .
In cazul in care optati pentru schimbarea unui produs initial, produsul trebuie sa ajunga mai intati la noi, pentru a sa fi verificat de expertii nostri, iar doar dupa aceea se va livra produsul inlocuitor.
Ne rezervam dreptul de a refuza despagubirea clientului (prin inlocuirea sau platirea contravalorii produsului) in cazul in care se observa ca deteriorarea produsului a fost cauzata de o utilizare precara si/sau incorecta.
In cazul in care produsul comandat online se returneaza direct in magazin, returul banilor se face in functie de modalitatea prin care a fost efectuata plata.
Pentru comenzile de peruci cu o valoare mai mare de 500 de lei transportul comenzilor catre dvs este gratuit.
In cazul returnarii comenzii taxa de transport ocazionata de livrarea produsului catre dvs va fi suportata de client si se va retine din suma de returnat.
!!!!De asemenea, hermax.ro isi rezerva dreptul de a refuza onorarea unei comenzi/de a o anula unilateral in masura in care aceasta a fost plasata de o persoana care a manifestat fata de subscrisa o atitudine neconforma normelor in vigoare ori a adoptat fata de aceasta o atitudine/conduita ostila, sicanatorie, cu vadita rea credinta sau nejustificata. HERMAX.ro isi rezerva dreptul de a refuza onorarea unei comenzi/de a o anula unilateral in masura in care, pe baza unor elemente obiective, se poate trage concluzia ca exista premisele adoptarii unei astfel de conduite fata de subscrisa.
In cazul in care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, hermax.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. HERMAX>RO isi rezerva dreptul de a refuza o noua livrare in masura in care comunicarea inexacta ori eronata a datelor sus mentionate s-a realizat cu intentie si fara justificare.
In masura in care clientul, ulterior lansarii comenzii, anunta, in orice mod, HERMAX.RO despre intentia sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuza preluarea produsului livrat prin curierat, pretul nefiind achitat, clientul este raspunzator integral de intregul cost al transportului ori de eventuale speze suportate de HERMAX.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat nejustificat.
In masura in care clientul achita contravaloarea produselor insa pana la momentul livrarii/ridicarii lor se razgandeste, nejustificat, anuland comanda ori refuzand preluarea produselor, HERMAX.ro va restitui pretul achitat, urmand ca din acesta sa se scada eventualul cost al transportului – daca acesta a fost efectuat – precum si orice alta suma reprezentand eventuale speze suportate de HERMAX.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat in mod nejustificat.
HERMAX.RO isi rezerva dreptul de a a nu onora comenzile lansate de catre clientii care au lansat in mod repetat comenzi neserioase sau pe care le-au returnat nejustificat.
Hermax.ro isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la promotii (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc.) in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda”.